Alla inlägg den 6 november 2016

Av Åsa Persson - 6 november 2016 22:07

Söndag kväll och helgen e slut men jag är ledig imorgon oxå. Allhelgona helg denna helg då vi ska minnas dem vi har förlorat. I fredags på jobbet var några från kyrkan där och sjöng för pensionärerna , brukar aldrig ta åt mig men något gjorde att tårarna kom och saknaden efter farfar. Kan inte säga vad det var men känslan och en psalm gjorde att tårarna kom. Har tänt ljus här hemma i helgen tänkt på er de som inte finns här längre.<3<3.
På kvällen åt vi en jättegod middag tillsammans ugnsbakad torskrygg med jordärtskockspure med skirat smör. Supergott.

I lördags åt vi frukostbuffé på böckmans innan vi fixade klart inför kalaset för våra nära och kära. Hann även fixa klart i trädgården och rensa i växthuset och trädgårdslandet då det var vettigt väder och tur var väl det för senare så öste regnet ner resten av kvällen och natten.

Idag söndag tog vi en utflykt till trästället i Skyrup . Enligt tidningen skulle det vara julmarknad där men för mig så var det inte så , de hade plockat fram tomtarna och annat juligt. Hittade lite ljuslyktor och ansvar som jag kan plantera i till advent och jul. På hemvägen så åt vi middag i Kristianstad innan vi fortsatte hemåt och myste i värmen inne med kaffe och morotskaka .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards