Alla inlägg den 24 november 2016

Av Åsa Persson - 24 november 2016 20:47

Det är torsdag och min lediga dag denna veckan i helgen jobbar jag och på söndag är det första advent. Det innebär att julmaten börjar. Känns helt galet att det är första advent på söndag redan. Idag har ljusstakarna kommit fram i fönstren och även gardinerna är upphängda. Känns skönt när det blev klart.

Kan inte säga mer än att denna veckan har fortsatt bra precis som i helgen. Kommer berätta mer längre fram men jag känner mig väldigt lycklig och glad. Känns som man svävar på moln just nu. Men jag lovar berätta snart....livet känns helt galet bra varje fall.

Av Åsa Persson - 24 november 2016 20:33

I tisdags fyllde Hilma 9 år fattar inte var tiden tar vägen. Fasters lilla stjärna och kommer alltid vara. De hade kalas i lördags men det missade ju vi eftersom vi var iväg då. Så vi bestämde att vi skulle komma på hennes födelsedag så Hilma fick känna att hon hade lite gäster även den dagen. Vi hade en skön kväll med middag och god fika. Hilma blev nöjd med paketet som hon fick , kläder och tydligen hade faster kunnat välja fina kläder även denna gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till Åsas Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards